דירות בירושלים

הי לכל הנוכחים ולכל הנוכחות,

מה המצב? אתם עדיין לא מכירים אותי, אבל תיכף אספר לכם הכול עליי, לפחות מה שצריך לדעת. שמי אופל, ולא מזמן מלאו לי שלושים ושלוש שנים. אני בעסקי הליווי כבר כמה שנים טובות, ודי מעולה במה שאני עושה, ועל כך יעידו בוודאי עשרות הלקוחות שנאמנים לי בכל השנים האחרונות, מי יותר ומי פחות. אלוהים חנן אותי בנתונים מרשימים למדי, כאשר הגובה שלי הוא מטר שבעים ושלושה סנטימטר, ואני שוקלת חמישים ושמונה קילוגרם. הפנים שלי ממש צנומות, קצת שקועות מדי, אבל בהחלט מרשימות. בתור נערת ליווי מן היישוב, אני שוכרת בקביעות אחת מתוך אותן דירות דיסקרטיות בירושלים. הדבר נובע מהעובדה כי יש לספק כיום שירותי ליווי בתוך אותן דירות דיסקרטיות בירושלים שמספקים שירותי ליווי בלי כל עשיית פשרה, כאשר אני מגשימה באותן דירות דיסקרטיות בירושלים ללקוחות שלי את כל הפנטזיות הכי קסומות שלהם, כמה זמן שמתחשק להם, בלי ההגבלה שיש בבית מלון למשל. השהות בדירה הדיסקרטית שלי בירושלים ממש זהה לשהייה בצימר יוקרתי, שבה הלקוחות שלי נהנים מערב רב של עינוגים.

ועתה נעבור לנושא שלשמו התכנסנו הלום, כאשר ברצוני לשתף אתכם במפגש מעניין שהיה לי באחת מן דירות דיסקרטיות בירושלים. הטלפון הנייד שלי היה על שקט, ורק ברגע האחרון הבנתי שמישהו יתקשר אליי. הייתי מאוד עייפה ורציתי לסנן את המתקשר, עד שהבנתי שמדובר על אופק. ובטח אתם שואלים מה כל כך מיוחד באופק, שלא רציתי לסנן אותו כמו את כולם? ובכן, אופק היה לקוח קבוע שלי כמה שנים טובות. ממש גידלתי. לימדתי אותו את כל מה שהוא יודע כיום. איך להתייחס לנשים, כל רזי המקצוע בסקס, איך לכבד אישה ואיך להשיג בחורות. עד שיום אחד הוא נעלם מחיי. הוא פשוט הפסיק להתקשר אליי. וכששמתי לב לזה, הדבר ממש העציב אותי. יופי לו, עשה אצלי בית ספר, ועכשיו הוא כבר לא צריך אותי יותר? יש לציין שנעלבתי קשות ממנו.

ובכן, כאשר ראיתי שהוא מתקשר אליי, ישר עניתי. “שלום לך, עבר הרבה זמן. מה לעזאזל עבר לך בראש להתרחק ממני כל כך הרבה זמן?”

אופק מיד התחיל במסע התנצלויות, ובקצרה הסביר שעל הדרך הוא התחתן. בהתחלה היה הכול נפלא, עד שיום אחד הוא גילה, בדיוק לפני שבוע, שאשתו בוגדת בו עם החבר הכי טוב שלו, חבר הילדות שלו. העולם שלו התהפך במאה ושמונים מעלות, עד שהוא נזכר בי, הסלע היציב של החיים שלו, וכמובן שהוא ביקש שניפגש באחת מן .

שיחקתי אותה קשוחה, אבל בסוף התרציתי. הוא הגיע אחרי שעתיים וחצי עליי, ובואנה, איך שהבחור התקדם, הוא העניק לי חוויה שמזמן לא חוויתי בסקס, וכך ראיתי שכר על ההשקעה הרבה שלי בו במהלך כל השנים שהשקעתי בו…

מאמר זה דן ברעיון שנערות ונשים לא צריכות להיות מודאגות מצריכת סרטוני בנות סקסיות יוטיוב, מכיוון שזו לא אופנה ספציפית בגיל ההתבגרות.

זה גם דן בהשפעה של יוטיוברים על צעירים, וכיצד Top היוטיוברית האוסטרלית האסייתית וונגי מגיעה לנקודת ביניים בין סרטוני בנות סקסיות לתקשורת מיינסטרים מסורתית יותר.

יוטיוברים הפכו להשפעה רבת עוצמה בחייהן של נערות מתבגרות. ידוענים כמקור ההשראה שלהם, אין זה מפתיע שליוטיוברים יש השפעה גדולה עוד יותר.

דוגמה אחת היא היוטיוברית האוסטרלית המובילה באסיה וונגי, שלקחה את אופנה הבחורה הסקסית לגבהים חדשים עם האופנה, היופי וה מטרות צמיחה אישית בריאות. וונגי הפיקה סרטונים שלא רק מספקים עצות כיצד להיראות ולהרגיש סקסיות אלא גם להציע טיפים על בריאות וצמיחה אישית.

היא הצליחה למצוא איזון בין הפקת סרטונים שחוגגים סקסיות נערות מבלי לחפץ אותן או ליצור ציפיות לא מציאותיות לנשים צעירות. יתר על כן, היא התייחסה לנושאים כאלה כמו בריאות הנפש וחיוביות הגוף שלעיתים קרובות מוזנחים בכלי התקשורת המסורתיים של הזרם המרכזי. להתבלט מיוטיוברים אחרים היא המחויבות שלה להעצים נשים צעירות ועדיין להיות מהנה וקלילה.

היא מבינה את החשיבות של טיפול עצמי, חיוביות בגוף, דיבור עצמי חיובי ומערכות יחסים בריאות, שהיא מקדמת דרך הסרטונים שלה במיוחדש בגיל ההתבגרות בוא בנות עלולות להיגרר למתן שירותי ליווי באות .

זה הופך אותה לא סתם לעוד “בחורה סקסית” אלא למישהי שמעודדת בנות להרגיש בטוחות לגביה עצמם ללא קשר לצורתם או לגודלם.

בעידן שבו הצריכה מחליפה יותר ויותר צורות מסורתיות של מעורבות עם כלי תקשורת כמו טלוויזיה או סרטים, יוטיוברים כמו וונגי מתגלים כמקור מוביל לצעירים ההשראה של אנשים בכל הנוגע למטרות צמיחה אישית אופנה, יופי ובריאות.

כשהמסר שלה מהדהד מעבר רק את תרבות הבנות הסקסית, וונגי מדגים כיצד יוטיוברים יכולים להשפיע באופן משמעותי על חייהם של צעירים דרכים שעולות על אלה של כלי תקשורת מיינסטרים מסורתיים.

ספרה של היילי דימרקו Sexy Girls, המנסה להתייחס לסוגיית שעיר לעזאזל בגלל מיניותן, מצייר תמונה של תפקידים מגדריים נוקשים שיכולים לסתור את הדימוי שדימרקו עצמה מנסה להציג. דימרקו מנסה לעודד בנות לקבל ולאמץ את גופן, תוך הימנעות מאובייקטיביזציה על ידי “חזירים מטורפים”. למרות זאת, ניתן לראות את המסר של דימרקו כסותר במידה מסוימת לאור בחירת הכותרת ותמונת השער שלה. על ידי מתן כותרת לספר שלה Sexy Girls ומעלה דוגמנית היפר-מינית על השער, דימרקו מנציח את הרעיון שמיניות נשית היא טאבו נושא ומחזק תפקידים מגדריים נוקשים.

וונגי מדגים כיצד אנשים צעירים מסוגלים לחשוב בביקורתיות הנושאים הללו וסטריאוטיפים מאתגרים לגבי תפקידי מגדר גבריים.

המשך במאמר הבא…

בלוג

הכרויות עם נערות ליווי

נכנסים לאתר, פוגשים את הגברים המושלמים ביותר לצד הנשים המדהימות ביותר. הכרויות לעשירים שיש להם הרבה מאוד מה להציע. גברים ונשים כאחד, הם נמצאים שם עם ארסנל של תכונות מדהימות, מראה מדהים וגם איכויות וגם לא מעט ממון שחסכו בפועל.

Read More
בלוג

נערות ליווי בחיפה

קוראים לי אלכסנדרה, ואני בת ארבעים וחמש. יש שיגידו שלהיות חלק מן נערות ליווי בחיפה בגילי המתקדם זה ממש ביזיון, אבל אני בכל גיל שהוא קמות ונופלות על פועלן, ויש נערות ליווי בחיפה כמוני, שערכן לא יסולא מפז. הנתונים שלי ממש מרשימים. אני לא גבוהה ולא נמוכה, ממש ממוצע, אני מתאמנת באופן קבוע, כך שאני ממש מחוטבת, שרירית ונראית מצוין.

Read More
בלוג

רולנדה בדירות דיסקרטיות

רציתי לחלוק אתכם מקרה שקרה לי בשנה שעברה. קיבלתי הודעה מסוכנות הליווי, כי לקוח בשם אריאל עומד להגיע אליי בשעה הקרובה. ההודעה הייתה די תמוהה בעיניי, וזאת בגלל שבדרך כלל הלקוחות לא קובעים מהרגע להרגע, והם משריינים לפחות יום או יומיים לפני המפגש. אך משום שרציתי להגדיל את מערך הלקוחות החדשים שלי, בשאיפה שיהפכו במהרה ללקוחות קבועים, הסכמתי להיפגש עם אריאל בשעה אחת בצהריים.

Read More