נערות ליווי בצפון

צהריים טובים,

קוראים לי אילנה. אני בחורה די סגורה, ביישנית ואף מופנמת. זאת אחת הסיבות שהחלטתי ללכת עם העדר ולהיות חלק מן נערות ליווי בצפון. ברגע שהשתייכתי לקהילה המופלאה הזאת בצפון, נפתח בפניי עולם ומלואו. לפני זה ממש לא הייתי פעילה מינית. התביישתי. בכל פעם שגבר היה מדבר אתי הייתי משתתקת ונאלמת דום. המבוכה הייתה מכריעה אותי. אבל למן הרגע הראשון שנהייתי אחת מן נערות ליווי בצפון כאילו נפתח סחר שלם בפניי, והביישנות הייתה חלק מנוסטלגיה רחוקה.

שלא תטעו לרגע, אני אחת מאותן נערות ליווי בצפון מזה רק חודש וחצי. זה לא שאני מדברת אחרי שנים רבות של ניסיון, ועם זאת זה חולל שינוי עצום בחיים שלי.

הכול התחיל ממודעה שראיתי בדרך הביתה, ולשון ההודעה בקצרה היה שפשוט מחפשים נערות ליווי בצפון. חשבתי לעצמי שזה יכול להחליף כמה שנים של טיפול פסיכולוגי, ובמקום לשלם לאיש מקצוע, אשכרה ישלמו לי, וטוב שכך. התקשרתי כולי רועדת למספר הטלפון שהיה במודעה, ובצד השני הופיע קול נעים, מרגיע ומלטף. זה עשה לי ממש טוב. התוודיתי על העובדה שממש אין לי ניסיון מיני, ואני מאוד ביישנית, אבל אני חרוצה ולומדת מהר, ואשמח להצטרף לצוות של נערות ליווי בצפון.

האישה בקו, שקראו לה ז’קלין, ממש לא נבהלה מדבריי, אלא ההפך, ואמרה שהיא ממש אוהבת נערות ליווי בצפון כמוני. היא אמרה שאין מחיר אמתי לתמימות, וישר קיבלה אותי לעבודה. בשביל להקל על הכניסה שלי לתחום, ושארגיש כמה שיותר בנוח, היא ארגנה לי פגישה למחרת עם אופיר. הייתה זאת פגישה נטולת כל יחסי מין, אלא רק ליווי לאירוע. אופיר היה בן ארבעים ושלוש, איש עסקים מאוד ממולח, שחי בגפו, ודי בודד, למרות שהוא יוצא להמון אירועים עסקיים.

הוא בא לאסוף אותי מהבית. נכנסתי לוולוו המפוארת שלו, ולחלוטין החדשה, מתפעלת מכל היוקרה שהיא משדרת. הוא נישק לי את היד. התוודיתי בפניו שזאת הפעם הראשונה שלי בעסקי הליווי, ובטח ובטח שזאת הפעם הראשונה שאני מגיעה לאירוע עסקי, ושאלתי אותו למה עליי לצפות, איך עליי בדיוק להתנהג? הוא מיד עודד אותי, ואמר לי שבאופן כללי שאהיה אני, שיש לי קסם אישי וכולם שם בטח ישתגעו עליי. הגענו למקום האירוע, התעריתי בקהל. התחלתי לפתח שיחות עם האורחים שבמקום, והגעתי לכדי שיחות עומק ממש רצינות, עד כדי כך שממש הצטערת שהאירוע נגמר…

בלוג

הכרויות עם נערות ליווי

נכנסים לאתר, פוגשים את הגברים המושלמים ביותר לצד הנשים המדהימות ביותר. הכרויות לעשירים שיש להם הרבה מאוד מה להציע. גברים ונשים כאחד, הם נמצאים שם עם ארסנל של תכונות מדהימות, מראה מדהים וגם איכויות וגם לא מעט ממון שחסכו בפועל.

Read More
בלוג

דירות בירושלים

ובכן, כאשר ראיתי שהוא מתקשר אליי, ישר עניתי. “שלום לך, עבר הרבה זמן. מה לעזאזל עבר לך בראש להתרחק ממני כל כך הרבה זמן?”

Read More
בלוג

נערות ליווי בחיפה

קוראים לי אלכסנדרה, ואני בת ארבעים וחמש. יש שיגידו שלהיות חלק מן נערות ליווי בחיפה בגילי המתקדם זה ממש ביזיון, אבל אני בכל גיל שהוא קמות ונופלות על פועלן, ויש נערות ליווי בחיפה כמוני, שערכן לא יסולא מפז. הנתונים שלי ממש מרשימים. אני לא גבוהה ולא נמוכה, ממש ממוצע, אני מתאמנת באופן קבוע, כך שאני ממש מחוטבת, שרירית ונראית מצוין.

Read More