רולנדה בדירות דיסקרטיות

שלום לכל הקוראות ולכל הקוראים,

קוראים לי, רולנדה, אבל מקורביי קוראים לי ריי, וגם לכם מותר לקרוא לי ככה. אני בת שלושים ושלוש, כאשר אתמול הייתה לי יום הולדת, והחלטתי שזה אירוע מכונן, והגיע הזמן שאחשוף את אחד מסיפוריי. אבל בואו נתחיל מההתחלה. אני נערת ליווי כבר יותר מעשר שנים, אוהבת מה שאני עושה, וגם מאוד טובה בזה. כאשר התחלתי לעבוד עם סוכנות הליווי שמעסיקה אותי, היא דרשה ממני, בתור תנאי מקדים, לשכור לפחות דירה או שתי דירות דיסקרטיות באשקלון. לא הבנתי למה זה כל כך חשוב לה, שהיא מציבה בפניי את התנאי הזה כ”ייהרג ובל יעבור”, וההסבר שלה היה די משכנע, לפיו – משום שאשקלון מהווה מוקד עלייה לרגל בשביל תיירים, אנשים עסקים, יזמים או שכירים, ובעיקר גברים רעבים לסקס, היא לא יכולה להרשות לעצמה שלא להתקדם, בעודה מאפשרת לנערות ליווי ליהנות מכל הטוב שמציעות אותן , שיכולות לספק את השירותים למנעד רב של גברים, ויהיו הסיבות שהם מגיעים לנערות ליווי באשר יהיו.

רציתי לחלוק אתכם מקרה שקרה לי בשנה שעברה. קיבלתי הודעה מסוכנות הליווי, כי לקוח בשם אריאל עומד להגיע אליי בשעה הקרובה. ההודעה הייתה די תמוהה בעיניי, וזאת בגלל שבדרך כלל הלקוחות לא קובעים מהרגע להרגע, והם משריינים לפחות יום או יומיים לפני המפגש. אך משום שרציתי להגדיל את מערך הלקוחות החדשים שלי, בשאיפה שיהפכו במהרה ללקוחות קבועים, הסכמתי להיפגש עם אריאל בשעה אחת בצהריים.

בדיוק בשעה אחת בצהריים דפק לי בדלת של אחת , והזדרזתי לפתוח לו את הדלת, שעל גבי גופי עוטה רק בייבי דול סקסי, בצבע אדום לוהט. שכחתי לציין שנתוני הגוף שלי ממש מרשימים, ואין גבר שלא יסובב את הראש ברחוב לכיווני, ויזיל עליי ריר. ובכן, לענייננו.

אריאל היה בשנות הארבעים המאוחרות לחייו, שהטבע היה אכזרי עמו. הוא היה נמוך ודי שמנמן, נטול כל נוכחות של שרירים, וברור שמכון הכושר הוא המקום האחרון שאליו הוא מגיע, אם בכלל. בהתחלה די נרתעתי ממנו, אודה ולא אבוש, ניסיתי לחשוב איך אראה לו תשוקה ועניין מיני בעוד הוא נראה כל כך דוחה בעיניי.

אבל אריאל ממש הצליח להפתיע אותי. הוא התנהל באיטיות רבה, חקר כל סנטימטר בגוף שלי בתשוקה אמתית, השקיע בלענג אותי כמה שיותר, ובכלל לא חשב על עצמו. בתמורה, עשיתי הכול כדי לענג אותו, וממש יצאתי מגדרי על מנת שהוא ייהנה משירותי הליווי שלי. מכך למדתי שיעור חשוב בחיים שלי – “אל תסתכלו בקנקנן, כי אם תסתכלו על מה שנמצא בתוכו”…

בלוג

הכרויות עם נערות ליווי

נכנסים לאתר, פוגשים את הגברים המושלמים ביותר לצד הנשים המדהימות ביותר. הכרויות לעשירים שיש להם הרבה מאוד מה להציע. גברים ונשים כאחד, הם נמצאים שם עם ארסנל של תכונות מדהימות, מראה מדהים וגם איכויות וגם לא מעט ממון שחסכו בפועל.

Read More
בלוג

דירות בירושלים

ובכן, כאשר ראיתי שהוא מתקשר אליי, ישר עניתי. “שלום לך, עבר הרבה זמן. מה לעזאזל עבר לך בראש להתרחק ממני כל כך הרבה זמן?”

Read More
בלוג

נערות ליווי בחיפה

קוראים לי אלכסנדרה, ואני בת ארבעים וחמש. יש שיגידו שלהיות חלק מן נערות ליווי בחיפה בגילי המתקדם זה ממש ביזיון, אבל אני בכל גיל שהוא קמות ונופלות על פועלן, ויש נערות ליווי בחיפה כמוני, שערכן לא יסולא מפז. הנתונים שלי ממש מרשימים. אני לא גבוהה ולא נמוכה, ממש ממוצע, אני מתאמנת באופן קבוע, כך שאני ממש מחוטבת, שרירית ונראית מצוין.

Read More