נערות ליווי בחיפה

שלום לכל החביבים והחובבות,

קוראים לי אלכסנדרה, ואני בת ארבעים וחמש. יש שיגידו שלהיות חלק מן נערות ליווי בחיפה בגילי המתקדם זה ממש ביזיון, אבל אני בכל גיל שהוא קמות ונופלות על פועלן, ויש נערות ליווי בחיפה כמוני, שערכן לא יסולא מפז. הנתונים שלי ממש מרשימים. אני לא גבוהה ולא נמוכה, ממש ממוצע, אני מתאמנת באופן קבוע, כך שאני ממש מחוטבת, שרירית ונראית מצוין.

רציתי לשתף אתכם בזיכרון של הפעם הראשונה שלי בתור אחת מאותן נערות ליווי בחיפה שקיבלתי אשכרה כסף בגלל שעשיתי סקס עם גבר. פרסמתי מודעה בכמה אתרים מפוקפקים של נערות ליווי בחיפה, והחלטתי לנסות את מזלי. לאחר חצי שעה קיבלתי שיחת טלפון ראשונה מבחור בשם אריה. השיחה הייתה מלווה בהמון שתיקות, מה שגרם לי לחשוב שאולי עליי לרדת מכל העניין, אבל בדיוק אריה זרק לאוויר פצצה והציע שניפגש כבר באותו היום. אהבתי את התעוזה שלו. למעשה זה היה הדבר הראשון מאז תחילת השיחה בינינו שהרשים אותי. הוא שאל בהיסוס כמה אני גובה לשלוש שעות? היססתי לזמן מה, ככלות הכול מדובר אודות הפעם הראשונה שלי, ולא בדיוק חקרתי כמה גובות .

זרקתי לעברו בביטחון, לא יודעת איך זה יצא ממני – “אלפיים וחמש מאות ₪, וממש לא תצטער על זה?”. אריה הסכים מיד, בעודי עדיין המומה מעצמי ומהחוצפה שלי. הייתי בהלם שהוא הסכים. זאת המשכורת שהייתה לי עד עכשיו בעבור חודש שלם של עבודה, כאשר כל מה שאצטרך לעשות זה רק לפתוח את הרגליים שלי.

בעודי ממש מרוצה מעצמי, קבענו להיפגש בשעה ובמקום מסוימים, והתחלתי להתארגן. בשביל סכום שכזה מן הראוי שאראה כמה שיותר טוב. פחדתי שיהיו לי יותר מדי פנטזיות או ציפיות ממני, נוכח ההצהרה הכול כך מבטיחה שהצגתי בפניו, אבל החלטתי להמשיך לזרום.

יום המפגש הגיע. נראיתי מיליון דולר, ואיך שנפגשנו אריה שרק לעברי ואמר שזאת כבר התחלה מבטיחה, גם הוא נראה כמו מירחון מהודר של דוגמנים. נכנסו לדירה הדיסקרטית ששכרתי מבעוד מועד, והוא ביקש ישר שארד לו, שאמצוץ לו. מעולם לא עשיתי זאת מקודם, אך הסכמתי בנימוס, ועשיתי זאת דווקא ממש לא רע. ואז הוא ירד לי. העונג היה ממש מושלם. נהניתי מאוד. הסקס בינינו היה אדיר. גמרנו כמה פעמים ביחד, כל הגוף שלנו רטט מהתלהבות, פשוט שלהוב של חמשת החושים. המפגש עם אריה העניק לי ביטחון, ומאז ועד היום אני בהחלט לא מתחרטת על כך…

בלוג

הכרויות עם נערות ליווי

נכנסים לאתר, פוגשים את הגברים המושלמים ביותר לצד הנשים המדהימות ביותר. הכרויות לעשירים שיש להם הרבה מאוד מה להציע. גברים ונשים כאחד, הם נמצאים שם עם ארסנל של תכונות מדהימות, מראה מדהים וגם איכויות וגם לא מעט ממון שחסכו בפועל.

Read More
בלוג

דירות בירושלים

ובכן, כאשר ראיתי שהוא מתקשר אליי, ישר עניתי. “שלום לך, עבר הרבה זמן. מה לעזאזל עבר לך בראש להתרחק ממני כל כך הרבה זמן?”

Read More
בלוג

רולנדה בדירות דיסקרטיות

רציתי לחלוק אתכם מקרה שקרה לי בשנה שעברה. קיבלתי הודעה מסוכנות הליווי, כי לקוח בשם אריאל עומד להגיע אליי בשעה הקרובה. ההודעה הייתה די תמוהה בעיניי, וזאת בגלל שבדרך כלל הלקוחות לא קובעים מהרגע להרגע, והם משריינים לפחות יום או יומיים לפני המפגש. אך משום שרציתי להגדיל את מערך הלקוחות החדשים שלי, בשאיפה שיהפכו במהרה ללקוחות קבועים, הסכמתי להיפגש עם אריאל בשעה אחת בצהריים.

Read More